انفراد تام للمرة الاولى شرح كوست السكند ريبورن وكوست المون بوكس بالصور

اول حاجة كدة طقطق ودانك وفتح عنييييييك
تانى حاجة انا اعدت من الصبح وانا بعمل الموضوع دة عشان انا ملاحظ ان فى ناس كتير عوزاة
نبتدى بموضوع السكند ريبورن ودة انا عملتو ابل كدة فعشان كدة هتلاقو الموضوع سهل خالص بس تعملو زى ما انا بقول
الكوست دة ينقسم الى قسمين

القسم الاول
القسم الاول دة عبارة عن اية بتجمع 3 حجات
1)Moss
soulAroma(2
DreamGrass(3
ال 3 حجات الى انا قلت ع
لزمتهم اية بقى
ال Moss و soulAromaو DreamGrass بتخدهم وبتيجى هنا بتدوس على الجوهرة دى بتنزلك وحش ودة مكانة (444,878)
كل الى عليك انك تموت الوحش هيقعلك حاجة اسمها Ghost Horns
زى الصورة دى بظبط
دة المكان الى بتيجى فية وتدوس على الجوهرة
ليهم دول هما الاساس

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

